Loading Events
  • This event has passed.

مرداد 16, 1400 @ 8:00 ق.ظ - 5:00 ب.ظ

مهندسی خلاقیت و تاثیر آن در کارآفرینی آینده کودکان و نوجوانان

مهندسی خلاقیت   و تاثیرآن در کارآفرینی آینده کودکان و نوجوانان

برنامه نوآوری ، خلاقیت و کارآفرینی به کارآفرینان نوظهور کمک می کند تا ابتکارات مبتکرانه مبتنی بر فناوری و ابتکارات اجتماعی را توسعه دهند. با پیوند بنیانگذاران و تیم ها با مربیان و مشاوران از زمینه های مختلف نوپا و صنعتی و دسترسی به امکانات و تجهیزات دانشگاه برای توسعه محصول و نمونه سازی ، به کارآفرینان کمک می کنیم تا ایده خود را از طریق فرایند سیستماتیک کاوش ، ارزیابی ، توسعه و تحقق بدهند

پانکس به عنوان تولید کننده بسته های  مهندسی خلاقیت و رباتیک این مهم را در نظر دارد

وقتی صحبت از پیگیری حرفه ای در مهندسی می شود ، اعم از مهندسی منابع ، مصالح پایدار یا حتی بازیافت نوآورانه ، مهارت ها و دانش تخصصی ضروری است اگر می خواهید در مقایسه با سایر کاندیداهای شغلی برجسته شوید. تقریباً مانند هر صنعت دیگری در جهان ، چشم انداز مهندسی به سرعت در حال تکامل است و بنابراین تقاضا برای مهندسان با طرز فکر خلاق و کارآفرین هرگز بیشتر نبوده است. ما با EIT RawMaterials ، بزرگترین جامعه نوآوری جهان در بخش مواد اولیه ، همکاری کرده ایم تا چهار دلیل اصلی را به شما ارائه دهیم که چرا هر مهندس مشتاق باید مهارت های نوآوری خود را تقویت کرده و از ذهنیت کارآفرینی خود استفاده کند. مهندسان اساساً مخترعان آینده هستند نوآوری و کارآفرینی محرکهای کلیدی در دنیای مهندسی امروز هستند و تلاش برای محصولات ، خدمات و فناوریهای پایدار در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است. از شرکتهای جهانی گرفته تا مشاغل کوچک ، دولتهای ملی تا دولتهای محلی ، بسیاری مشتاقانه در جستجوی راه هایی برای یافتن راه حلهای پایدار برای مقابله با چالشهای فشرده زیست محیطی هستند. بنابراین ، وقتی نوآوری در مهندسی به میان می آید ، هرگز مهمتر نبوده است. شما اشتباه می کنید زیرا فکر می کنید مهندسی همه کار با یک فرآیند منطقی و منطقی است و هیچ جایی برای خلاقیت وجود ندارد ، در حالی که در واقع مهندسی و نوآوری دست به دست هم می دهند. نوآوری تأثیر زیادی بر رشد و بقای دنیای مهندسی امروز دارد ، به همین دلیل است که م institutionsسسات مهم آموزش عالی متعهد به آموزش نوآوری و کارآفرینی هستند.

مهندسی خلاقیت و کارآفرینی

مهندسی خلاقیت و کارآفرینی

خلاقیت ، نوآوری و کارآفرینی برای آموزش عالی مهندسی آموزش مهندسینی که می توانند در یافتن راه حل برای چالش های بزرگ امروز و فردا مشارکت داشته باشند ، یک وظیفه اصلی برای آموزش مهندسی است. با پیچیدگی روزافزون چالش هایی که جهان با آن روبروست و به طور بالقوه تهدیدی برای آینده بشریت است ، درخواست راه حل هایی که شامل فناوری می شود ، افزایش می یابد. مهندسانی که می توانند به این تماس پاسخ دهند ، باید بتوانند خلاقانه فکر کنند تا مشکلات را به گونه ای تنظیم کنند که بتواند منجر به راه حل های پایدار شود. آنها باید بتوانند در تیم های بین رشته ای در مرزهای علوم فنی و اجتماعی و انسانی کار کنند. و آنها باید بتوانند با راهکارهایی که نیازهای جامعه را برآورده می کند – به عنوان کارآفرینان در سازمان های موجود یا کارآفرینانی که شرکت های جدید تاسیس می کنند – به صورت نوآورانه کار کنند. آموزش مهندسی همیشه محل پرورش مهندسان خلاق ، مبتکر و کارآفرین بوده است. با این حال ، بیش از هر زمان دیگری نیاز به تلاش منظم برای حمایت از همه دانشجویان مهندسی در توسعه مهارت ها و شایستگی های مورد نیاز برای کمک به حل مشکلات جهان وجود دارد. همه آنها باید به نحوی آموزش داده شوند و از آنها حمایت کنند که خلاقیت ، تفکر انتقادی ، توانایی کار با مشکلات باز و بهره برداری از پتانسیل های کار گروهی بین رشته ای و غیره را تقویت کنند. توسعه مهارتهای خلاقانه ، نوآورانه و کارآفرینانه یک هدف برای آموزش مهندسی است. با این حال ، این نیز وسیله ای برای بهبود آموزش مهندسی است. برنامه ها و دوره هایی که در آن دانش آموزان با چالش های زندگی واقعی کار می کنند ، چارچوبی قوی برای دستیابی به دانش اصلی دانش آموزان انضباطی ، با یادگیری مهارت های شخصی ، بین فردی ، حرفه ای و نوآورانه ایجاد می کند

آکادمی خلاقیت اسپادانا با نام علامت تجاری پانکس یعی دارد با پرورش خلاقیت و اعتماد به نفس کودکان و نوجوانان زمینه کارآفرینی جوانان آینده را فراهم سازد.

مهندسی خلاقیت برای کودکان ایجاد اشتیاق برای مهندسی کودکان کنجکاوی طبیعی دارند که خود را به علوم ، فناوری ، ریاضیات و مهندسی می رساند. در Engineering for Kids ، ما از کودکان 4 تا 14 ساله الهام می گیریم که با کاوش مفاهیم مهندسی به شیوه ای سرگرم کننده و کاربردی ، تمایل ذاتی خود را برای پاسخگویی به خواسته های خود تقویت کنند. ما برنامه های بعد از مدرسه ، کلاسهای عصرانه ، اردوها ، جشنهای تولد و رویدادهای ویژه ای را ارائه می دهیم که برای ارائه فعالیتهای مهندسی چالش برانگیز و در عین حال قابل دسترس به کودکان طراحی شده است تا از آنها یاد بگیرند و رشد کنند.

.

سایت اینترنتی  ما     www.bazareq.com.

سایت اصلی و پذیرش نمایندگی    www.panex.ir

Details

Date:
مرداد 16, 1400
Time:
8:00 ق.ظ - 5:00 ب.ظ
Event Category:
Event Tags:
,